Lähisündmused

14:41 03.04.2019

„Valgamaa tuntuks“ kampaania sündmused jõudsid viimase aastaga pea 200 000 silmapaarini

31. märtsil lõppes Valgamaa Arenguagentuuri poolt ellu kutsutud kampaania, mille eesmärgiks oli tutvustada Valgamaal toimuvaid sündmusi ja põnevaid paiku Valgamaa ametlikes sotsiaalmeediakanalites. Kampaania kestis kokku pea 2 aastat.

„Kampaania eesmärgiks oli näidata kahe aasta vältel Valgamaa kirjut sündmustespektrit ja tutvustada looduskauneid paiku. Ikka seepärast, et üha enam inimesi tee meie juurde leiaksid ja kasvaks korduvkülastuste arv. Kogu perioodi vältel oli üleval #VisitValgamaa pildimängurakendus, kuhu oli võimalus lisada fotojäädvustusi siinsetest meeldejäävamatest hetkedest ning võita kohalike ettevõtjate poolt välja pandud auhindu. Kampaania esimeses pooles käis meil mobiilne GPS orienteerumismäng, mis sisaldas küsimusi ca 70 erineva veekogu kohta üle kogu Valgamaa ning toimunud on mitmeid teisi interaktiivseid kaasamismänge sotsiaalmeedias. Viimase 365 päeva jooksul on sotsiaalmeedias reklaamitud 103 erinevat Valgamaa sündmust, mis on jõudnud ca 183 000 silmapaarini ja osalemisvastuseid on laekunud 4700lt inimeselt“, kommenteeris Valgamaa turismiarendusjuht Signe Hunt.

„Mais 2017, mil me kampaaniategevusi ellu viima hakkasime, seadsime üheks eesmärgiks jõuda inimeste teadvusesse siinsete tegelike väärtustega, mitte üksnes Alko1000 ja sealsete soodsate hindadega. Tuleb tunnistada, et see meil ka õnnestus. On rõõm näha, et ellu kutsutud teemaviited (hashtagid, toim.) #visitvalgamaa ja #valgamaa on kenasti oma elu elama hakanud ning neid kasutab igapäevaselt suur hulk inimesi. Valgamaa pildimängu galeriisse on kogu kampaaniaperioodi jooksul üles laetud üle 2200 pildi ning pildimängu rakendust on külastatud üle 23 000 korra. See pildipank annab hea ülevaate inimesi enim kõnetavatest sündmustest ja paikadest. Kindlasti võib öelda, et Valgamaa peamine „müügiargument“ on siinne loodus, matkarajad ja veekogud. Talvel muidugi suusamäed. Loodan, et tegevused sotsiaalmeedias sisu loomiseks ja Valgamaa tutvustamiseks jätkuvad, sest üha kasvav jälgijaskond januneb selle järele. On elementaarne olla kohal seal, kus on ka potentsiaalne sihtrühm, milleks sotsiaalmeedia kahtlemata on“, lausus „Valgamaa tuntuks“ projektijuht Rainer Paenurk.

„Tänan kõiki Valgamaa ettevõtjaid, kes kampaaniaperioodil oma auhindade ja kaasa mõtlemisega panustanud on. Hea sihtkohaturundus saab sündida vaid koostöös ning sellega on Valgamaal kõik hästi,“ lisas Paenurk.

SA Valgamaa Arenguagentuuri missiooniks on muuta oma tegevustega Valgamaa majandus- ja elukeskkond atraktiivsemaks ja konkurentsivõimelisemaks. SA Valgamaa Arenguagentuur kuulub maakondlike arenduskeskuste võrgustikku (www.arenduskesused.ee). Projekti on toetatud EAFRD, MAK 2014-2020 Leader meetme ja Valgamaa Partnerluskogu poolt.

 

Kõneisik/Lisainfo:                                                                                                            

Signe Hunt

Valgamaa turismiarendusjuht

SA Valgaamaa Arenguagentuur

5598 3028

signe.hunt@valgamaa.ee